پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

تشکیل ارتش خونخواهان شهید شحاته در مصر


با هدف تفرقه‌افکنی بین سنی و شیعه انجام شد؛
سخنگوی ارتش المختار در اقدامی برای تأکید کرد که اولین عملیات ارتش المختار مصر در چارچوب وظایفش گرفتن انتقام شهید شیخ حسن شحاته و یاران وفادار اوست.
گروه بین‌الملل مشرق - شاخه "ارتش المختار" عراق در مصر، ضمن اعلام موجودیت، هدف از تشکیل این ارتش را حفظ امنیت مصر و گرفتن انتقام خون "شهید شیخ حسن شحاته" اعلام و تأکید کرد که "محمد مرسی" رئیس‌جمهوری برکنارشده مصر و "یوسف القرضاوی" از اهداف این ارتش هستند غافل از اینکه این اقدام، تنها به آتش فتنه و تفرقه بین شیعه و سنی که هدف نخست غرب و رژیم صهیونیستی و وهابیت سعودی است خواهد انجامید.

در این ارتباط "واثق البطاط" دبیرکل ارتش المختار اعلام کرده است که فرماندهی کل ارتش المختار در مصر بیعت خود با فرماندهی "ارتش المختار" عراق را اعلام کرده و از پیروان پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی (ع) دعوت کرده تا به این ارتش ملحق شوند.

البطاط درباره وظایف ارتش المختار در مصر اعلام کرده است که این ارتش وظیفه حفظ امنیت مردم مصر و محافظت از حق و حقوق آنها و مقابله با مفاسد و گرفتن خون شهدای مصر را برعهده دارد.

سخنگوی ارتش المختار در این ارتباط تأکید کرد که اولین عملیات ارتش المختار مصر در چارچوب وظایفش گرفتن انتقام شهید شیخ حسن شحاته و یاران وفادارش است.

البطاط در ادامه لیستی از نام افرادی و شخصیت‌هایی را ارائه می‌دهد که هدف آتش این ارتش خواهند بود که عبارتند از:

- "محمد مرسی" که همچون شیخ شحاته در خیابان‌های مصر بر زمین کشیده خواهد شد
- شیخ "محمد الزغبی" که از محمد مرسی خواست شیعیان را طرد و آنها را در مصر "رافضی" بنامد.
- شیخ "محمد حسان" که خواستار بستن مرزهای مصر به روی شیعیان شد.
- شیخ "ناصر رضوان"
- شیخ "رامی عیسى"
- شیخ "ولید اسماعیل"
- شیخ "یوسف القرضاوی"

سخنگوی ارتش مختار ادامه می‌دهد که این افراد به نوبت از پیش رو برداشته خواهند شد و محمد مرسی اولین آنها خواهد بود.

وی اعلام می‌کند که ارتش المختار تمام مسلمانان از هر قشر و طبقه و طایفه‌ای بدون قائل‌شدن تمایز میان تمام مذاهب پنج‌گانه را به عضویت می‌پذیرد و از مردم مصر می‌خواهد که واقعیت‌های جاری در این کشور را درک کنند و افکار و اندیشه‌های "اهل بیت علیهم السلام" را دریابند تا ارتش المختار ارتش تمام آحاد مردم مصر باشد.


واثق البطاط
البطاط در ادامه گفت که سنگ بنای ارتش المختار مصر در همان کشور پایه‌گذاری شد و سپس رهبران آن با ارتش المختار در عراق تماس گرفته و اعلام کردند که شیعیان مصر از فعالیت‌های ارتش المختار در عراق اطلاع کامل دارند. سپس آنها درباره خاموش‌کردن شعله انقلاب سلفی‌های تکفیری در کشور مصر و غلبه بر رؤیاها و چشمداشت‌های‌شان و همچنین یاری‌رساندن به دولت منتخب و مردمی عراق پرس‌وجو کردند.

سخنگوی ارتش المختار در ادامه افشا کرد که ارتش المختار مصر تاکنون 17 سلفی را در منطقه الجیزه در قاهره به قتل رسانده است و این همان منطقه‌ای است که شهید شیخ حسن شحاته به زمین کشیده شد.

البطاط همچنین از پیوستن قبایل "الجعفری"های مصر به ارتش المختار و خونخواهی شیخ شحاته خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد